torek, 28. julij 2015

True Detective, s02e04 (2015)


Skrbi me, da sem po krajšem oddihu od druge sezone Pravega detektiva izgubil stik s tokom in se s tem oddaljil od objektivnega komentiranja zgodbe, pa vendar; četrta epizoda se mi je zdela boljša od predhodne, verjetno tudi od druge. Še vedno sem mnenja (kar sem kot minus v prejšnjih objavah manj izpostavljal), da serija trenutno bolj kot na misteriju okoli primera poizkuša bazirati na dia- in monologih, kakor da bi šlo za tekmovanje, kdo bo izrekel najbolj sočen -in oh in sploh za anale- stavek. Plus točke sicer rade volje podarim vsaj občasni humorni noti. A tok se je tokrat le nekoliko pospešil, "barčica" pravih detektivov je celo vijugala sem ter tja in ni vztrajala le na začrtani premici. Stvari se počasi sestavljajo skupaj, vzporedno se odkrivajo nove povezave in vprašanja, ki pritegnejo pozornost. Kakšno operacijo je prestala Semyonova žena? Kaj bo z Woodrughovim otrokom, ki je na poti? Kaj skrivata dr.Pitlor in Chessanijeva hči? Komuna Bezzeridesinega očeta? Kontaminirana zemlja? Ledo Amarilla? Woodrugh v nočnem klubu, kjer poizveduje o prostitukah pri prostitukah, naleti na bivšega soborca in z njim preživi (no, tehnično gledano verjetno še kaj drugega) noč. Kasneje izve, da je njegovo (bivše) dekle noseča. Semyon sklepa nove "mutne" posle, da bi pokril propadlo investicijo, Bezzeridesova je s strani užaljenega podrejenega obtožena spolnega nadlegovanja, Velcoro pa dobi ponudbo, ki je morda ne bo mogel zavrniti. Dixona in Woodrugha sled pripelje v zastavljalnico, v kateri odkrijeta Casperejevo ročno uro. Posnetek iz zastavljalnice ju posredno vodi do mehiškega zvodnika Amarille. Odvije se oborožena racija (odsek le-te, ki je bil prikazan v "trailer"-ju, sem omenjal v prejšnji objavi), kjer jo hudo skupijo kriminalci, civilisti in tudi policisti "na čelu" (nekoliko ironičen izbor izraza, je treba priznati) z enim od ustaljenih karakterjev. Zanima me, v katero smer bo zaneslo preiskavo v bodoče. Nagibam se k mnenju, da proti dr.Pitlorju (Rick Springfield), saj se je poleg povezave z Casperejem, Chessanijem in komuno Eliota Bezzeridesa izkazal kot preveč markanten karakter za eno samo sceno v vsej sezoni. Ogledana epizoda v enem stavku: več razpletanja in manj zapletanja je skupaj z nekaterimi novimi vprašanji končno pritegnilo mojo pozornost na način, katerega sem od te sezone pričakoval in tudi izkusil skozi prvo epizodo. Če si odtrgam še en stavek in citiram svoj najljubši lik (in upodobitelja) detektiva Velcora, upam, da lahko končno rečem: "Alright, enough of this monkey fuck!"

                                                                            Foto: HBO

Z zanimanjem torej čakam naslednjo epizodo.         

Ni komentarjev:

Objavite komentar